Головна сторінка

7 джерел для натхнення: пошук референсів для ролика

Референси — це відео для натхнення: кольорокорекція, стиль фільмування, ефекти, музика — все це можна використовувати, як приклади при роботі над створенням ролика. Регулярний перегляд референсів полегшує пошук ідей, виховує смак, а також служить корисним способом, щоб відволіктися на скролінг соцмереж із користю.

Де ж шукати приклади роликів? Розповідаємо про 7 способів, які використовуємо при створенні концепції проектів самі.

YouTube


Найбільший відеосервіс і перше джерело нашого натхнення. Завдяки величезній базі відео, класним алгоритмам рекомендацій і зручному фільтру — ютуб займає перше місце в списку найбільш використовуваних сервісів для пошуку референсів.

Якщо ви ще не визначилися з ідеєю і не знаєте, що шукати почніть із запитів типу «краща реклама». Пошукайте приклади серед офіційних каналів великих брендів, ролики яких вам запам'яталися. Наприклад, Old Spice, Snickers, Nike і тому подібного.

Vimeo


Цей сервіс із самого початку створювався, як платформа для творців відеоконтенту. І якщо при пошуку на ютуб ви зустрінете різноформатні відео починаючи від блогів для дітей, і закінчуючи 10-годинними зйомками, де ножицями ріжуть воду (не дивіться його, будь ласка), то на вімео виключно кінематографічні ролики.

Пишіть у пошуку цікаві вам теми, краще англійською, знаходите цікавих кінодівлів, і надихайтеся їх роботами.

Behance


Сайт, що користується популярністю у дизайнерів, послужить генератором ідей при створенні анімаційних 2D і 3D роликів. Безліч якісних прикладів для моушн-дизайну, ефектів, і всього що пов'язано з рухомою картинкою.

Videohive


Ще одна платформа для пошуку прикладів цікавих концепцій: ефекти, переходи, таблички тощо. Окрім переліченого, ви зможете придбати будь-який шаблон і використати його для власного проекту. Наприклад, створити заставку до каналу на ютуб зі своїм логотипом без відповідних знань в моушн-дизайні.

Refsee і Ref.Video


Спеціалізовані сайти на зразок Refsee і Ref.Video — маловідомі, але зручні інструменти для пошуку референсів! Обидва сайти працюють за схожим принципом: пишите слово, яке характеризує ідею вашого відео, а сервіс пропонує добірку класних прикладів. Наприклад, ви хочете зняти ролик про мистецтво, тоді ключовими словами для пошуку будуть «art», «artist», «artwork» тощо.

Refsee працює за платною підпискою, але пропонує двотижневий пробний період, якого вистачить для роботи над одним-двома проектами.

Кінофестивалі


Epica International Awards, Red Dot Award, Cannes Lions — справжнє джерело з ідеями для кіноділів. На цих заходах щорічно вибирають кращі ролики з усього світу.

Якщо, ви хочете знати, які ідеї зараз популярні серед маркетингових агентств, і як захоплюють увагу мільйонів людей по всьому світу — обов'язково відвідайте сторінки компаній-переможців в соціальних мережах.

І не забувайте поглянути в наше портфоліо — там ви зможете знайти приклади і замовити створення власного анімаційного, або знімального ролику. ;)