Головна сторінка

Що варто знати перед створенням ролику

Три міфи про відеопродакшн, які варто мати на увазі


Міф 1. Швидко, дешево, якісно


Пам’ятаєте хрестоматійну загадку про вовка, козу та капусту, яких перевізник має доправити на інший бік річки, причому у товарному вигляді? Фраза «Швидко. Дешево. Якісно» — у сфері відеопродакшну сприймається приблизно так само, але з однією відмінністю: ця задачка не має жодного логічного вирішення.

Тому щось одне зі списку точно доведеться залишити за бортом. Перш за все, варто чітко зрозуміти власні пріоритети.

Хочете швидко та якісно? Готуйтесь залишити в продакшні капусту. :) Бажаєте отримати круте відео, але не готові витрачати на нього захмарний бюджет? Тоді, ймовірно, вам доведеться зачекати трохи довше.

Але погляньте на ситуацію зі світлої сторони: так у вас точно буде достатньо часу, щоб детально спланувати компанію з інформаційної підтримки вашого відео у соціальних мережах або налаштувати рекламу.

А ось про варіант «Швидко та недорого» радимо просто забути. Одразу та назавжди. Принаймні, в AdBox Production ми такого не знімаємо. І на це в нас є цілий ряд вагомих причин:

  • «Швидко та дешево» — це те саме, що «абияк». Знятий за таким принципом ролик навряд чи зможе не те що тригернути, а бодай зацікавити вашу цільову аудиторію.

  • Знімаючи якісне відео, ви транслюєте не лише власні переваги та статусність, але й повагу безпосередньо до того, хто дивиться ваш ролик. Знімаючи дешево та неякісно — навпаки, розчаровуєте потенційного споживача та вбиваєте свою репутацію.
Не треба так.

Міф 2. Головне — це віральність


З легкої руки YouTube, термін стрімко ввійшов спочатку до лексичного запасу відеоблогерів, а потім - і до бріфів на створення відео.

Що таке віральність? Віральний, або ж «вірусний» ролик — це відео, яке здатне за короткий проміжок часу набрати максимум переглядів, причому без додаткових витрат на рекламу.

Віральність виникає тоді, коли після перегляду ролику велика кількість глядачів добровільно розміщує його на сторінках своїх соцмереж чи ділиться ним у месенджерах.

Не дивно, що над універсальним рецептом віральності зараз працюють тисячі професійних маркетологів, а всесвітньо відомі бренди все частіше провокують та шокують глядача замість того, щоб у чомусь його переконувати. Ось, наприклад, як це зробив Burger King у відео «Moldy Whopper».

І не помилився. «Краса справжньої їжі», як лагідно охрестили цей ролик його творці, лише за перший тиждень встиг набрати більше, ніж 1 700 000 переглядів.

Однак, далеко не кожен ролик може стати віральним. Більше того, створення вірусного відео потребує значних інвестицій, тому, щоб отримати бажаний результат, зазвичай вигідніше просто вкласти частину цих коштів у якісний таргетинг.

Міф 3. Відеопродакшн – це завжди дорого


Скільки коштує зняти відео? Це — одне з найчастіших запитань, котрі ми отримуємо в AdBox Production. Але, скільки б воно не повторювалося, універсальної відповіді на нього просто не існує. Все залежить від цілої купи характеристик: тривалості ролику, функцій, які він має виконувати, на яку цільову аудиторію він спрямований, тощо.

З цього приводу точно можемо сказати одне: відеопродакшн, звісно, потребує певних інвестицій, але, швидше за все, наша ціна вас приємно здивує. Тим паче, у випадку, коли реалізація ідеї не потребує великої кількості спецефектів, каскадерів та постпродакшну.

А якщо ви вже точно знаєте свій бюджет, але не орієнтуєтеся в цінах і не уявляєте що саме на нього можна зняти — ми радо проконсультуємо та допоможемо обрати ідеальну концепцію для вашого відео.