Де шукати ідеї для відеоролика

Зняти професійний відеоролик – не складно. Принаймні, технічно це цілком можливо. Але навіть якісне відео зовсім не обов'язково зуміє продати ваш продукт чи бодай привернути увагу глядача.

Ідея – ось що робить відео унікальним. Її пошук – це складний та творчий процес, що часто відбирає багато часу та сил.

У цій статті ми зібрали кілька порад від AdBox production, що дозволять швидше та зручніше відшукати концепт вашого майбутнього ролика.
Слідкуйте за трендами
Перш за все, маленьке уточнення: тренди – це не Gucci, Apple , чи Tesla. Це все – бренди. А тренд – це запозичений з математики термін, котрий означає основні тенденції змін в будь-якій сфері.

У сфері продакшну тренд – це те, як еволюціонує та змінюється відеоринок. Причому, вам зовсім не обов'язково проводити соцопитування чи розгортати повномасштабні маркетингові дослідження. Адже це вже зробили ваші колеги та конкуренти. Вам залишається лише не дозволити їх праці пропасти задарма.:)

Все потрібне вже є у вашому комп'ютері або смартфоні: щоб зрозуміти сучасні рекламні тенденції, досить уважно подивитися п'ять-десять роликів у вашій галузі, відзнятих за останні півроку. Ясна річ, перевагу віддаємо англомовним відео – адже, західні технології, хоч і доходять до країн СНД зі значним запізненням, легко інтегруються у наш відеомаркет та показують чудову продуктивність. Повальна популярність вайнів, блогів та вірусних роликів – яскравий тому доказ.
Підсумок
Слідкувати за трендами – не тільки корисно, але й необхідно. Це означає бути в курсі того, куди рухається світовий бізнес, чим цікавляться люди. Відстежуючи тенденції ринку ви не тільки зможете краще зрозуміти потреби та побажання своєї цільової аудиторії, але й інтуїтивно зрозумієте, яке відео викликає у неї захват та цікавість, а які ідеї варто відкинути одразу.
Влаштуйте брейншторм
Одна голова – добре, але зібравши друзів чи колег та проговоривши ідеї разом з ними, ви, без сумніву, зможете швидко та ефективно придумати не два-три, а десять чи й більше концептів. Головна умова якісного брейншторму – відсутність критики. Не відкидайте жодної пропозиції, фіксуйте все на папері чи в нотатках вашого смартфону. Дайте волю креативу! А все, що не підходить – відфільтруєте згодом.

Під час брейншторму активізується ліва півкуля головного мозку, яка відповідає за творчість та нестандартні рішення.

Зрозуміло, що за таких умов набагато більша ймовірність придумати яскравий та дієвий концепт для відео. До того ж, це гарна можливість весело та з користю провести час у дружньому колі.
Підсумок
Цінність брейншторму в тому, що він дозволяє мислити розкуто, створює потужні асоціативні ряди та стимулює креативне мислення. Словом, обов'язково спробуйте!
Спостерігайте
Дві попередні поради були націлені на те, щоб зрушити з мертвої точки та пробудити в собі креативне мислення. А тепер - саме час виходити у реальний світ і, як то кажуть, ловити інсайти.

Щодня, покидаючи дім, ми опиняємось в самому епіцентрі життя. Звісно, те, що відбувається на вулиці, у супермаркеті чи офісі, значно відрізняється від привабливих та «причесаних» рекламних відео, котрі пропонує нам інтернет. Однак їх корені – саме тут, у реальному житті.

Просто знявши навушники та приділяючи увагу деталям ви можете ближче познайомитися зі своєю цільовою аудиторією, або віднайти цікавий та ексклюзивний сюжет, що стане кістяком вашого відео.

В пригоді може стати все, що завгодно: влучний жарт, уривок діалогу, пейзаж чи локація. Головне – бути уважним до дрібниць. Відстежуйте, як люди спілкуються між собою, вирішують проблеми, які їх турбують, на що звертають увагу. Такий підхід особливо важливий, якщо завдання вашого ролику – охопити широку аудиторію, чи набрати максимальну віральність.
Звісно, існує ще багато способів знайти ідею для відео. Однак, ми вирішили навести лише найпростіші та водночас найдієвіші. Зазвичай цього цілком достатньо, щоб остаточно сформувати ідею майбутнього відеоролику.

А якщо раптом наведені поради не спрацювали, або ідея-таки з'явилась, але досі здається вам сируватою – команда AdBox production готова позбавити вас зайвого клопоту та створити якісне, цікаве та динамічне відео для вас чи вашої компанії. Від ідеї до постпродакшну.
Не відкладайте на завтра, замовляйте - вже сьогодні!
© All Rights Reserved. AdBox production
+38 (067) 562-63-75
adbox.production@gmail.com